Про нас

Бродівська районна бібліотека для дітей розпочала свою діяльність з березня 1947 року. До 1947 року дитячий відділ був при бібліотеці для дорослих, з якої було виділено 497 дитячих книжок і обслуговувалось лише 70 читачів – дітей. Бібліотекарі активізували роботу з популяризації літератури і по залученню дітей до читання. В результаті цього на кінець 1947 року книжковий фонд становив 4000 книг, а до читання було залучено 760  дітей.
Проходили роки, змінювались напрямки  роботи бібліотеки, але головними завжди були діти. А задоволення їх  інтересів – це престиж для  бібліотеки.
Характерною рисою останніх років є  зміни до кращого в   статусі бібліотеки , матеріальній ситуації. Зміни відбувались у структурі фонду бібліотеки та їх доступності  в засобах  користування послугами бібліотеки, в удосконаленні форм роботи з молоддю,впровадженні новітніх технологій і поширенні використання можливостей Інтернету .
За минуле десятиліття в бібліотеці відбулося чимало подій,  як просвітницького так і освітнього характеру: відбувалися зустрічі з письменниками,  літературні вистави, конкурси, літературні презентації та прем’єри. До бібліотеки завітали відомі і видатні письменники краю, актори, журналісти, музиканти.
Заходи і програми, які пропонувались читачам на початку діяльності бібліотеки постійно модернізувалися і видозмінювалися, адже змінювався час, читацькі уподобання і очікування.
Сьогодні  бібліотека  для дітей  живе цікавим, творчим, активним життям. Це сучасний культурний, інформаційний,просвітницький центр . Культурно-освітню та популяризаторську діяльність бібліотека реалізує за допомогою проектів, проведення тематичних циклів заходів: «Театр однієї книги », авторські проекти «Портрет книги в інтер’єрі бібліотеки», «В головній ролі терапевта – книга », письменники - дітям,  Зимові та літні канікули з бібліотекою.
В останні роки можна спостерігати помітні зміни в функціях бібліотеки. Бібліотека проводить різноманітні форми роботи з читачами  за межами бібліотеки ( в дошкільних установах, школах,  реабіалітаційно –педагогічному  центрі).  Користувачам пропонуються творчі, літературні, театральні заходи , а також  голосні читання, бібліотерапевтичні  посиденьки, конкурси, завдяки яким зростає суспільний авторитет  бібліотеки. Озираючись на історичний розвиток бібліотеки, перед нею відкриваються гарні перспективи: продовження автоматизації бібліотечних процесів, розробка концепції підтримки і розвитку читання дітей і підлітків, створення віртуальної бібліотеки для дітей.